ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول به میمنت آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان تعریف کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت دهه کرامت از امروز 22 خردادماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا یکم تیرماه سالروز ولادت امام رضا(ع)، بسته های مکالمه و اینترنت با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

ترکیب بسته ویژه مشترکان دائمی و اعتباری به صورت «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» می توان آن را با قیمت 10 هزار تومان خریداری و فعال کرد.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز «7 گیگابایت اینترنت به مدت 7 روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 ستاره 9 مربع» می توان آن را با قیمت 7 هزار تومان خریداری کرد.

از جمله مزیت های این طرح، امکان خریداری مجدد بسته ها در صورت اتمام حجم یا زمان بسته های مذکور در بازه زمانی اجرای این طرح است؛ همچنین مشترکان می توانند بسته های ویژه مختص ایام دهه کرامت را همزمان با سایر بسته های مکالمه و اینترنت فعال کنند.

  • ۰۰/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">