ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بلاتکلیفی در تخریب مرسوله‌های پستی

| شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

سردبیر فارس من با بیان تجربه بد خود درباره یک پست خصوصی،‌ گفت: کالا در بسته‌بندی شکسته تحویل داده شد، اما شرکت اعلام کرد که باید در حضور مامور تحویل، بسته را باز کرده و تحویل می‌گرفتم و در نتیجه جبران خسارت ممکن نیست.

به گزارش فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه بر لزوم پیگیری عدم مشتری‌مداری شرکت تیپاکس تاکید کرده اند.

پیش از این، فارس با انتشار مطلبی با عنوان «فارس من| بالا گرفتن اعتراض‌های مردمی به مشکلات ارسال بسته‌ با پست خصوصی» به این گلایه کاربران پرداخته است. 

با انتشار مطلب قبلی، برخی از مشتریان این شرکت پستی در تماس با خبرگزاری فارس، انتقادهای دیگری را نسبت به نحوه فعالیت این شرکت بیان کردند.

یک خانم که کاربر سامانه فارس من است درباره تجربه خود از استفاده از این پست، گفت: چندین بار با این پست بسته پستی داشته ام و هر چند بار هم به مشکل برخوردم.

وی توضیح داد: یک بار وسیله ای چوبی را به قیمت 800 هزار تومان خریداری کرده بودم که پس از دریافت کالا متوجه شدم که وسیله شکسته است.

این کاربر ادامه داد: موضوع را به شرکت منتقل کردم و شرکت اعلام کرد که باید از زوایای مختلف بسته عکس بفرستم که این کار را انجام دادم. توقع داشتم که جبران خسارت کنند اما در نهایت به من پاسخ داده شد که باید همان موقع تحویل بسته را چک می کردم، از سلامت کالا مطمئن می شدم و سپس بسته را تحویل می گرفتم و اکنون دیگر قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: این پاسخ شرکت به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا هم اکنون سرویس های پستی و پیک زیادی فعالیت می کنند، در کدام یک از آنها مسوول تحویل بسته صبر می کند تا گیرنده بسته را باز کند و بررسی کند؟

وی گفت: با مطالبه گلایه مردم، بهتر دیدم که من هم تجربه خود را مطرح کنم تا فکری به حال رویه های ناصحیح در این پست شود.

  • ۰۱/۰۶/۰۵

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">