ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک مقام آگاه گفت: پس از گذشت حدود یک سال، هنوز تکلیف اجرای قرارداد 675 میلیارد تومانی وزارت ارتباطات با برخی از پیمانکاران برای گسترش سایت‌های شبکه تلفن همراه روشن نشده است.
به گزارش فارس، این مقام آگاه گفت: اواخر سال گذشته مناقصه‌ای از سوی وزارت ارتباطات برگزار شد که GC یا پیمانکارانی برای گسترش سایتهای شبکه تلفن همراه ( شناسایی محل و نصب و راه‌اندازی آنتن‌های BTS ) انتخاب شدند.
وی گفت: طبق این قرارداد، قرار بود از تاریخ 15/6/84 هر هفته 100 سایت به شرکت ارتباطات سیار تحویل شود که این امر بنا به دلایلی به تاریخ 15/8/84 موکول شد.

این مقام آگاه افزود: این قرارداد در قالب فاز سوم توسعه شبکه تلفن همراه (رادیویی)منعقد شده بود.
وی در ادامه تاکید کرد: این قرارداد که با قیمت پایه بسیار گرانی از سوی وزارت ارتباطات منعقد شده بود برای تحویل 4900 سایت بود که البته با بدقولی پیمانکاران مواجه شد.
وی توضیح داد: حتی به پیمانکاران یا همان GC ها مبلغی حدود 170 میلیارد تومان در ابتدای پروژه پرداخت شده است.
وی گفت: متاسفانه با گذشت چندین ماه از اجرایی شدن این قرارداد هنوز حتی یک سایت از این 4900 سایتی که قرار بود تحویل شرکت ارتباطات سیار شود، تحویل این شرکت نشده است.

  • ۸۴/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">