ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بلندمرتبه‌سازی عامل اختلال موبایل در مازندران

| چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت که بلندمرتبه سازی در سال های اخی باعث برهم خوردن توازن دکل های مخابراتی و اختلال در آنتن دهی تلفن های همراه شده که رفع این مشکل هم اکنون در دستور کار است.

یدالله طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفع این مشکل 40 پایه دکل مخابراتی به ارزش 500 میلیارد ریال خریداری و وارد مازندران شده است.
وی گفت که با رفع معارضات مردمی، مخالفت شهرداری ها و نهادها به بهانه داشتن تشعشع زایی، این دکل ها بزودی نصب و مشکل اختلال آنتن دهی تلفن همراه در بعضی از مناطق شهری استان رفع خواهد شد.
طهماسبی همچنین از از رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط جاده های استان خبر داد و گفت که با نصب چهار دکل جدید در نقاط کور جاده های استان این مشکل به طور کامل در برطرف می شود .
وی افزود: برای این منظور نقاط کور جاده های مازندران از مدت ها قبل توسط تیم های کارشناسی اداره کل ارتباطات شناسایی شدند و تاکنون نیز در چند نقطه دکل نصب شده و چند نقطه دیگر باقی مانده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از جاده جنگلی منطقه 2 هزار و سه هزار تنکابن و بخشی از مسیرهای کوهستانی شهرستان های آمل و نکا به عنوان نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در استان یاد کرد و گفت که با نصب دکل در این نقاط، دیگر هیچ قسمت از جاده های استان از نظر پوشش موبایلی با مشکل مواجه نخواهد بود.
وی همچنین از واگذاری هفت میلیون و 931 هزار و 680 قطعه سیم کارت تلفن همراه به مشترکان مازندران خبر داد و گفت که از این تعداد چهار میلیون و 237 هزار و 407 سیم کارت فعال هستند .
طهماسبی در خصوص اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات موبایلی در مازندران افزود: برای این منظور یکهزار و 601 سایت نسل 2 ، یک هزار و 607 سایت نسل 3 ، یک هزار و 302 سایت نسل 4 در استان احداث و راه اندازی شد .
وی گفت که علاوه بر این 827 هزار و 428 پورت اینترنت پرسرعت برای مشترکان مازندران راه اندازی شده است .
مدیر کل ارتباطات مازندران درباره برخورداری روستاها از خدمات تلفن ثابت گفت: سه هزار و 104 روستا تلفن ثابت دارند و 2 هزار و 595 روستا نیز از خدمات تلفن همراه برخوردار هستند .
وی تعداد روستاهای مازندران برخوردار از اینترنت پرسرعت را 2 هزار و 125 روستا اعلام کرد .

  • ۹۷/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">