ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: جهت ارائه خدمات نوین به کارفرمایان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از این پس بازرسی از کارگاه‌ها به صورت بازرسی الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناهید حیدری در جریان دیدار مردمی در شعبه ١٨ تهران بزرگ افزود: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران پس از حضور مدیریت فعلی، افزایش چشمگیری داشته است و پس از اجرای طرح‌های ملی از قبیل دریافت فهرست بیمه به صورت اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی، صورتحساب‌های مطالباتی، صدور فیش حقوقی بازنشستگان، رویت سوابق بیمه‌ای، پرونده الکترونیکی و اختصاص شماره تامین اجتماعی (s.s.n) هشتمین طرح ملی بازرسی الکترونیکی به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص مراحل تکمیل طرح بازرسی الکترونیک گفت: پروژه بازرسی الکترونیکی از ١٦ ماه پیش در شعبه ٢٥ غرب تهران بزرگ و با بکارگیری بیش از ٧ تیم عملیاتی و تخصصی آغاز و مقرر شد سیستم بازرسی الکترونیکی از سیستم بازرسی شعبه به طور کامل جدا و درخواست‌های بازرسی و صف از سیستم تحت وب اخذ و از طریق اینترنت و خط موبایل جهت بازرسان ارسال شود و بازرسان پس از انجام بازرسی، نتیجه بازرسی را در محل کارگاه و در حین انجام بازرسی از طریق همان خط موبایل و اینترنت به شعبه ارسال کنند و پس از تایید نهایی توسط مسئول بازرسی به سیستم شعبه منتقل شود.

حیدری تاکید کرد: همه فرایندهای کاری جهت افزایش سرعت ارائه خدمات و بدون حضور کارفرمایان و بر اساس ارتباطات الکترونیکی انجام می‌گیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اجرای طرح بازرسی الکترونیکی را در سازمان تامین اجتماعی یک تحول بزرگ در ارتقا سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان توصیف کرد و افزود: شفاف‌سازی اطلاعات و عملکرد بازرسان، دسترسی به موقع به اطلاعات، روانسازی امور، افزایش سرعت ارائه خدمات به مخاطبان، پیگیری مطالبات کارفرمایان و بیمه‌شدگان بدون حضور در شعبه و امکان ارتباط و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعات درون سازمانی از جمله محاسن اجرای این طرح است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">