ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به زودی از نسخه الکترونیکی رونمایی می‌شود

| يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت نسخه الکترونیک گفت: با این طرح امکان کنترل و جلوگیری از هدر رفت منابع در حوزه درمان فراهم خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها برگزار شد، اظهار داشت: همواره با معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روسای سازمان های مربوطه و بیمه های تکمیلی برای اجرای بهتر نسخه الکترونیک جلساتی برگزار می شود که وقفه ای در ارائه خدمات به بیمه شدگان اتفاق نیوفتد.

سالاری ادامه داد: پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی محسوب شده و این سازمان با پرداخت منظم و سریع مطالبات مراکز درمانی (که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند) پزشکان و تمامی مراکز بهداشت و درمان کشور را به استفاده از این سامانه تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی پاراکلینیک دانشگاهی و غیردانشگاهی زمانی که از طریق API یا سامانه متمرکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سازمان تامین اجتماعی متصل شوند، در صورتی که دیتایی کامل، بی وقفه و پایدار ارائه دهند، مطالبات سال گذشته نیز ظرف دو هفته پرداخت می شود.

سالاری با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک به نفع مردم، جامعه پزشکی و درمانگران کشور است، اظهار داشت: این طرح، موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با بیان اینکه به زودی از نسخه الکترونیک رونمایی خواهد شد، گفت: با این کار دفترچه های درمان تامین اجتماعی به طور کامل حذف شده و در چرخه درمان، به جز موارد استثنایی، کاغذ پذیرفته نمی شود.

در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش ایرنا، سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس همه مراکز درمانی طرف قرارداد است و پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">