ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

به شرطی که تولیدکنندگان داخلی کیفیت کار را تضمین کنند کارهای مخابراتی به آنان سپرده خواهد شد.

"صمد مومن بالله"، درحاشیه آیین معارفه مدیرکل جدید مخابرات خوزستان افزود: دراین زمینه این وزارتخانه آمادگی کامل داشته و درحال برنامه ریزی است تا با ارایه طرحی کارهای مخابراتی را به تولیدکنندگان داخلی در صورت اعلام آمادگی از سوی آنها واگذار کند.

وی درباره روند پروژه اپراتور دوم تلفن همراه توضیح داد: این پروژه رو به اتمام است و امیدواریم عملیاتی شده و به مرحله اجرا گذاشته شود.

قرار است پروژه اپراتور دوم تلفن همراه، ‪ ۱۶‬میلیون سیم کارت ارزان قیمت تلفن همراه را مطابق بااستانداردهای بین‌المللی و بدون قطعی مکالمات در ایران دایر کند.

مومن بالله درخصوص سیم کارتهای اعتباری تالیا درایران گفت: تالیا را در زمان حاضر زیاد پوشش نمی‌دهیم علت آن هم این است که اولویت یک این وزارتخانه پوشش تلفنهای همراه داخلی است و بخش خصوصی باید دراین زمینه مطالعه لازم را انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص گسترش صنعت مخابرات در کشور اظهارداشت:

به دنبال اجرایی کردن مسایل علمی در کشور هستیم بگونه‌ای که به کیفیت توجه بیشتری داشته و تولید داخل را مدنظر قرار دهد تا بتوانیم وابستگی صنعت به خارج کشور را کمتر کنیم.

  • ۸۴/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">