ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بکارگیری مشاور خارجی در بخش تحقیقات مخابرات ایران، باعث عدم شکوفایی استعدادهای داخلی می‌شود و از نظر امنیت ملی نیز برای کشور تبعاتی به دنبال خواهد داشت.
دکتر"محمد سلیمانی"، درعین حال، بااشاره به‌بازدهی خوب در سرمایه‌گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: باید در این بخش و تحقیقات مربوط به آن، از استعدادهای داخلی استفاده کرد.
به گزارش عصر شنبه روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سلیمانی، در بازدید از مرکز تحقیقات مخابرات ایران، توسعه فناوری، سرعت تغییرات و حجم تولید دانش در بخش مخابرات را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد: دسترسی به این فناوری، آسانتر از سایر بخش‌ها است.
سلیمانی، با اشاره به‌حجم بالای سرمایه‌گذاری دربخش فناوری‌اطلاعات، اظهار داشت: ایجاد هسته‌های تحقیقاتی در دانشگاهها و سایر شرکتهای تابعه این وزارتخانه، از الزامات مرکز تحقیقات مخابرات ایران است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حضور مرکز تحقیقات مخابرات را در درون شرکتهای تابعه ضروری دانست و افزود: ایجاد پیوستگی‌بین‌این مرکز با شرکتهای تابعه، افزایش اشتغال زایی را به دنبال دارد.
وی، همچنین با اشاره به برنامه ریزی لازم برای ایجاد ارتباط بیشتر بین مرکز تحقیقات مخابرات ایران با دانشگاهها، تاکید کرد که باید درهای مرکز تحقیقات مخابرات ایران بر روی استعداهای داخلی باز باشد.

  • ۸۴/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">