ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بی اطلاعی سازمان مدیریت از اقدامات ایرانسل

| چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: چنانچه ایرانسل هنوز نسبت به انعقاد قرارداد با برخی از شرکت‌های برنده‌ی مناقصه‌ی راه‌اندازی شبکه‌ی اپراتور دوم تلفن همراه اقدام نکرده باشند، احتمالا در این جریان راهکارهای دیگری را دنبال می‌کنند که ما از آن خبر نداریم.
وی ادامه داد: در هر حال، شرکت ایرانسل تعهد داده است که تا شهریورماه نسبت به واگذاری سیم‌کارت اقدام کند.
سیدحسن امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد احتمال تاخیر در واگذاری سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی اپراتور دوم، اظهار داشت: انتظار داریم اپراتور دوم تلفن همراه، طبق قرار قبلی، تا شهریورماه نسبت به واگذاری سیم‌کارت اقدام کند.
وی یادآور شد: در قرارداد اپراتور دوم، دقیقا زمان‌بندی، تعهدات کلی و تعهدات متقابل آن‌ها نسبت به مشترکان مشخص است و این شرکت ایرانسل است که در صورت تاخیر در اجرای تعهدات جریمه پرداخت خواهد کرد؛ زیرا متعهد است که امکانات اجرایی مانند تجهیزات، مشاور و غیره را برای شرکت‌های پیمانکار خود فراهم کند.

  • ۸۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">