ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکنندگی ساختار امنیتی سامانه آبرسانی رژیم صهیونیستی یا قدرت و توانمندی هکرها در جنگ سایبری هرچه باشد دو مرکز دیگر از سامانه آبرسانی اشغالگران در معرض حمله سایبری قرار گرفته است.
به گزارش تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند دست‌کم 2 مرکز متعلق به تأسیسات آبرسانی در سرزمین‌های اشغالی مورد تهاجم سایبری قرار گرفته است.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت با اعتراف به این حمله سایبری به‌نقل از منابع اختصاصی خود خبر داد این سومین تهاجم سایبری است که این تأسیسات طی چند ماه گذشته متحمل می‌شوند.

به‌اعتراف این روزنامه عبری‌زبان، یک مرکز آبرسانی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و یکی دیگر در مرکز فلسطین اشغالی در معرض حمله سایبری قرار گرفت تا سومین تهاجم طی سه ماه گذشته علیه این مرکز به ثبت برسد.

آحارانوت با متهم کردن ایران به دست داشتن در این حملات سایبری مدعی شد حملات آوریل گذشته نیز ساخته و پرداخته هکرهای ایرانی و جنگ سایبری ایران بوده است.

گفتنی است در حمله سایبری آوریل گذشته به تأسیسات آبرسانی رژیم صهیونیستی اختلال شدیدی در فعالیت این تأسیسات به وجود آمد و آن را تا آستانه تعطیلی پیش برد.

  • ۹۹/۰۴/۲۷

جنگ سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">