ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرگروه مخابرات دانشگاه صنعتی شریف،گفت: ثبت‌نام بیش از یک خط توسط یک فرد و بدون استفاده نگه داشتن چند خط برای کاهش بار شبکه‌ی تلفن همراه مفید بوده و همچنین رشد اپراتور دوم و تالیا نیز مقداری ازحجم بار شبکه‌ی تلفن همراه را به دوش خواهد کشید.
دکتر«خلج» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دو هدف توسعه و بهینه‌سازی، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار برای رسیدن به توسعه‌، ارایه‌ی سیم کارت را تحت عنوان پروژه‌ی GC به پیمانکاران خصوصی واگذار خواهد کرد و برای رسیدن به بهینه سازی مطلوب نیز مناقصه‌هایی بین شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.
وی در ادامه پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار از بهینه‌سازی را دشوار دانست و تصریح کرد: پشتیبانی توسط ارتباطات سیار از بهینه‌سازی دشوارتر است، اما می‌تواند امکان پذیر باشد و این در صورتی است که لایه‌های اداری به نحوی تسهیل کننده‌ی راه باشند.
خلج آمار بالای ثبت نام تلفن همراه نزدیک به هشت میلیون و خرید بیش از یک خط توسط یک فرد را عاملی در کاهش ترافیک آینده‌ی شبکه‌ی تلفن همراه دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که ثبت‌نام کردند و چند خط را بدون استفاده نگه داشتند برای کاهش بار شبکه مفید خواهند بود و همچنین رشد اپراتور دوم و تالیا نیز مقداری از این حجم را به دوش می‌کشد.
وی گفت: آمار بالای فروش سیم کارت همان تعداد مشترک را به همراه نخواهد داشت، از طرفی فروش سیم کارت بازار کاذبی ایجاد کرده است و حضور اپراتور دوم به صورت موازی به همراه شرکت‌های درگیر از لحاظ فضای کاری، حجم بالایی را شامل می‌شود که در کل جهان آمار بی‌سابقه‌ای است.

  • ۸۴/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">