ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تالیا گران شد

| چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

بهبود کیفیت شبکه سیم کارتهای اعتباری تالیا و به حداقل رسیدن اختلال در این شبکه، قیمت این سیم کارتها را در بازار وسایل ارتباطی و مخابراتی افزایش داد.

به گزارش فارس، افزایش اعتبار زمانی (یک ماهه) رایگان برای مشترکین شبکه تلفن همراه اعتباری از یک سو و به حداقل رسیدن اختلالات شبکه تلفن همراه اعتباری تالیا از سوی دیگر موجب افزایش تقاضا برای این وسیله ارتباطی در بازار شده است.

بنابراین گزارش، افزایش تقاضا برای سیم کارت اعتباری تالیا طی یک هفته گذشته موجب تقویت سیم کارت تالیا شده است به گونه‌ای که روند افزایش این سیم کارت طی یک هفته گذشته از 60 هزار تومان آغاز و اکنون به مرز 90 هزار تومان رسیده است.

آگاهان بازار تنها دلیل افزایش قیمت سیم کارت اعتباری تالیا را بهبود شبکه، کاهش اختلالات و فعال بودن sms در این شبکه عنوان می‌کنند.

این گزارش حاکی است، قیمت خرید سیم کارت اعتباری تالیا امروز در بازار وسایل ارتباطی 80 هزار تومان و فروش آن 90 هزار تومان بود. البته قیمت سیم‌کارتهایی که شماره آن رند بود 100 هزار تومان نیز معامله می شد.

همچنین از بازار وسایل ارتباطی و مخابراتی خبر می‌رسد که قیمت سیم کارتهای تلفن همراه تا حدودی روند نزولی به خود گرفته ‌‌است.

قیمت خرید سیم کارت صفر تلفن همراه با کد شش امروز در بازار از سوی فعالان 670 هزار تومان و فروش آن 690 هزار تومان بود. قیمت کارکرده سیم کارت تلفن همراه با کد شش نیز 660 هزار تومان بود.

سیم کارت صفر تلفن همراه با کد پنج امروز در بازار 715 هزار تومان تا 720 هزار تومان معامله شد.

  • ۸۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">