ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در پایان اجلاس سازمان همکاری‌های فضایی آسیا و اقیانوسیه با « نوروز شکور» وزیر علوم و فناوری پاکستان دیدار و گفت و گو کرد و دو طرف پیرامون تقویت همکاری‌های دو کشور بحث و تبادل نظر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، در این دیدار وزیر علوم و فناوری پاکستان با برادرانه توصیف کردن روابط دو کشور خواستار ابلاغ تشکر رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به «‌احمدی‌نژاد» رئیس جمهور کشورمان به خاطر کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به زلزله زدگان این کشور شد.

« سلیمانی» نیز با اشاره به روابط و مناسبات دو کشور، خواستار تقویت همکاری ها در زمینه فناوری‌های فضایی شده و تکمیل شبکه‌ فیبرنوری در بخش پاکستان را تسهیل کننده روند مبادله اطلاعات بین دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین طرفین با اشاره به منابع غنی و توانایی علمی کشورهای اسلامی، خواستار تحکیم و تقویت هر چه بیشتر روابط و همکاری‌ها میان کشورهای مسلمان به ویژه در زمینه های علوم و فناوری فضایی در حوزه ارتباطات ماهواره‌ای و سنجش از راه دور همچنین فناوری اطلاعات و استفاده از امکانات ماهواره ای همدیگر شدند.

  • ۸۴/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">