ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکید بر تشکیل سازمان نظام مهندسی ICT

| سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۴ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر تشکیل سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: یکی از مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطان کشور نداشتن نظام مهندسی است.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز سه‌شنبه اعلام کرد، 'محمد کرم‌پور' در نحستین نشست مجمع عمومی اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاورین و پیمانکاران مخابرات ایران، افزود: ایجاد نظام مهندسی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار مهم است و از این طریق مهندسین این حوزه می‌توانند پروانه اشتغال دریافت کنند.

وی افزود: با تشکیل سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان ایجاد بانک اطلاعاتی و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های علمی و عملی هریک از مهندسین حوزه در کشور فراهم می‌شود.

کرم پور گفت: تشکیل نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد شرکت‌های مشاوره‌ای قوی و مسئولیت‌پذیر و تشکیل اتحادیه منجر به شناسایی ظرفیت‌ها و توسعه پایدار در این بخش می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)می‌تواند یکی از حمایت‌کنندگان اتحادیه باشد و راهکارها و پیشنهادهای خوبی برای مطالبات اتحادیه مطرح کند.

  • ۸۹/۰۸/۱۱

نظرات  (۴)

به نظر بنده چون این رشته به صورت کاملا مرتبط با دنیای فردا و تکنولوژی های جدید میباشد تشکیل نظام مهندسی برای این رشته بسیار بسیار مهم و ضروری میباشد
به نظر من هم واقعاً ضروری هست ولی چرا هیج کاری انجام نشده؟ از کجا باید پیگیری کرد؟
سلام آیا مهندسین این رشته در حال حاضر می تونن شماره نظام داشته باشن وفعالیت کنن یا نه
  • مصطفی رحیمی
  • سلام آیا مهندسین این رشته در حال حاضر می تونن شماره نظام داشته باشن وفعالیت کنن یا نه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">