ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکید نماینده مجلس بر قول وزیر ارتباطات

| پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

با حضور هیأت مدیره شرکت ملی پتروشیمی در کمیسیون صنایع و معادن در خصوص تجدید مناقصه فاز 11 عسلویه و مسائلی که در خصوص مناقصات قبلی وجود داشت و هم‌چنین جلوگیری از تخلفات و صرفه‌جویی در قراردادها، گفت‌وگو شد.

محمد استکی عضو کمیسیون صنایع با اشاره به قول وزیر ارتباطات (ایسنا)، گفت: آقای سلیمانی هشت ماه پیش قول رفع شش ماهه مشکلات شبکه را داده بود ولی قول ایشان عملا اجرا نشد.

استکی گفت: وزیر ارتباطات در جلسه کمیسیون حضور نیافت، ولی معاون ارتباطات سیار وزارتخانه با حضور در کمیسیون در خصوص برنامه‌هایش در بخش تلفن همراه توضیحاتی ارائه کرد، نمایندگان کمیسیون نیز از اشکالات موجود در شبکه ارتباطات سیار گفتند و در نهایت از ایشان قول گرفتیم تا قبل از رفع اشکالات موجود شبکه، از واگذاری ثبت‌نام جدید خودداری کند.

عضو کمیسیون صنایع با اشاره به بدقولی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با بدقولی وزیر به معاون او تذکر دادیم، آقای صدوقی نیز قول داد تا قبل از رفع اشکالات تلفن همراه و نصب BTSهای جدید، واگذاری جدیدی نداشته باشد.

نماینده‌ی اصفهان بررسی مسائل مربوط به پست بانک را از دیگر موضوعات جلسات کمیسیون صنایع دانست و افزود: مدیران پست بانک نیز با حضور در جلسات کمیسیون از تشکیل شعب پست بانک از طریق دفتر ICT در روستاها گزارش ارائه کردند.

عضو کمیته صنایع هوافضا، پتروشیمی و دفاعی، از حضور هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی در کمیسیون صنایع جهت توضیح گزارش سخن گفت و تصریح کرد: با حضور هیأت مدیره شرکت ملی پتروشیمی در جلسه کمیسیون در خصوص برنامه‌های آتی فازهای 8 و 11 منطقه عسلویه و مسائلی که در خصوص مناقصات قبلی وجود داشت و جلوگیری از تخلفات و صرفه‌جویی در قراردادها گفت‌وگوهایی انجام شد.

استکی افزود: با صحبت‌هایی که انجام شده بود مبلغ قرارداد مشخص و با ارزیابی‌ها و برآورد‌هایی که صورت گرفته بود به قیمت پایین‌تری رسیده بودند و پروژه از یک واحد بزرگ 4/2 میلیون تنی به سه واحد یک میلیون تنی تبدیل شده بود. هیأت رییسه شرکت ملی پتروشیمی با ارزیابی‌های کارشناسی تصمیم به انعقاد قرارداد گرفته بودند.

  • ۸۵/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">