ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحرک جدید در شوراهای عالی

| شنبه, ۶ بهمن ۱۳۸۶، ۰۵:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

این روزها گذشته از رایزنی های دولت برای حل مساله ادغام شوراهای موازی، تحرکات جدیدی نیز در میان شوراهای موازی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات به چشم می خورد.

بر این اساس دبیران شوراها قصد دارند تا به هر ترتیب ممکن، راهی برای یکسره کردن سرنوشت این شوراها به دست بیاورند.

در این میان نیز 4 شورای موازی حوزه فناوری اطلاعات به دو دسته تقسیم شده اند. در یک طرف قضیه شورای عالی انفورماتیک، شورای عالی اطلاع رسانی و شورای عالی افتا قرار دارد و در طرف دیگر نیز شورای عالی فناوری اطلاعات به تنهایی قرار گرفته است. ظاهرا دبیران سه شورای دسته نخست با نوعی هم پیمانی در تلاش هستند تا با لابی های متعدد و در سطح بالا سرنوشت دبیر خانه ها و شوراهای خود را به دست شورای عالی فناوری اطلاعات ندهند. چرا که بر اساس طرح فعلی قرار بر این است که این شوراها با شورای عالی فناوری اطلاعات که اتفاقا جایگاه مقبولی نیز نزد ایشان و صنف آی تی ندارد ادغام شود.

به هر تقدیر با توجه به عملکرد این شوراها در ارتباط موثر با بدنه تصمیم گیر در دولت و تا حدودی نیز رسانه باید منتظر گذر زمان بود.

  • ۸۶/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">