ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحلیل ایلنا از فشار به وزارت اتباطات

| شنبه, ۲ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

در آستانه حضور وزیر ارتباطات در صحن مجلس علنی مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان مردم, فشار نهادهای نظارتی و قانونگذاری به این وزارتخانه برای ترمیم بدنه مدیریتی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور دکتر سلیمانی در وزارت ارتباطات و ورود مدیران ناآشنا به بدنه این وزارتخانه از صاایران, وزارت علوم, دانشگاه آزاد و باشگاه‌‏های ورزشی طی سال گذشته, همچنین کناره‌‏گیری مدیران موثر از سمت‌‏های خود, سوالات نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات مرا وارد مرحله جدیدی کرده است.

گفتنی است ؛ ارائه آمار‌‏های نادرست منبی بر اصلاح شبکه تلفن همراه از سوی مدیران عالی وزارت ارتباطات, معلق ماندن اجرای طرح اینترنت ملی, عدم تعامل مناسب با نمایندگان مجلس, بی توجهی به اجرای اصل 44 قانون اساسی و رقابت با بخش خصوصی, عدم پاسخگویی به نهادهای قانونگذار و نظارتی درخصوص عدم پرتاب به موقع ماهواره‌‏های زهره و مصباح و سکوت مدیران عالی وزارت ارتباطات به بهانه مسائل امنیتی همچنین قطع اینترنت پرسرعت برای کاربران خانگی از سوی این وزارتخانه به بهانه دستور نهادهای عالی نظام از جمله مواردی است که نشانه عملکرد ضعف مدیران این وزارت در حیطه مسئولیت خود است.

  • ۸۵/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">