ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدوین طرح جامع تعرفه خدمات مخابراتی

| يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین طرح جامع تعرفه خدمات مخابراتی جهت ارائه به شورای اقتصاد خبر داد و گفت: هدف اصلی وزارت ارتباطات حرکت در مسیر کاهش تعرفه‌ها است.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص تغییر و اصلاح برخی تعرفه‌ها چون پیامک و سیم کارت اعتباری اظهار داشت: در خصوص تعرفه پیامک(SMS) باید به چندین مورد توجه داشت، قیمت‌های جهانی SMS و درآمدهای مخابرات از جمله مسائلی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای ایجاد تغییر و اصلاح در تعرفه‌های مخابراتی در حال تدوین طرح جامع تعرفه‌ها هستیم زیرا تغییر در یک بخش نیازمند هماهنگی و بوجود نیامدن مشکل در سایر بخش‌ها است.

سلیمانی تاکید کرد: در بحث تغییر و اصلاح تعرفه‌ها باید توجه داشت که برخی از بخشهای مخابرات سودده و بخشی زیان‌ده هستند.

وی هدف گیری و حرکت وزارت ارتباطات در موضوع تعرفه خدمات مخابراتی را کاهش تعرفه‌ها بیان کرد و افزود: در هر بخش که قوانین و مقررات اجازه دهد تعرفه‌ها را کاهش و یا اصلاح خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: موضوعاتی چون تعرفه پیامک و سیم کارت اعتباری اکنون در دستور کار بررسی وزارت ارتباطات قرار دارد.

  • ۸۶/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">