ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تزریق کارت شارژ سیم‌کارت اعتباری به بازار

| سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

در حدود سه میلیون و پنجاه هزار سیم‌کارت تلفن همراه دولتی (همراه اول) از تاریخ 23 تیرماه تا کنون در دفاتر خدمات ارتباطی و از طریق اینترنت ثبت‌نام شده است.

سید تحسین عادلی - مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار - در گفت‌وگو با ایسنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد در حدود 85 درصد سیم‌کارت اعتباری و در حدود 15 درصد سیم‌کارت دایمی ثبت‌نام شده است.

او افزود: تاکنون نیز در حدود یک میلیون سیم‌کارت در این دوره واگذار شده است. همچنین با توجه به اینکه واگذاری بر اساس ایجاد ظرفیت و زمان ثبت‌نام است سعی کرده‌ایم سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی در مدت زمان یک ماه تا 45 روز از زمان ثبت‌نام واگذار شوند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته در توزیع سیم‌کارت اعتباری در چند استان با مشکل مواجه شدیم اما در حال حاضر این مساله رفع شده و واگذاری سیم‌کارت بر اساس زمان‌بندی قبلی انجام می‌گیرد.

عادلی درباره کمبود و فروش کارت شارژ سیم‌کارت اعتباری همراه اول بیش از نرخ مصوب در برخی دفاتر خدمات ارتباطی تصریح کرد: با مکانیزم‌هایی که در توزیع کارت شارژ در نظر گرفته‌ایم و تزریق بیش از مصرف مشترکان کارت شارژ به بازار در این هفته و هفته‌های آتی این مشکلات رفع خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تا کنون 16میلیون سیم‌کارت دایمی و سه میلیون و 100 هزار سیم‌کارت اعتباری از سوی شرکت ارتباطات سیار واگذار شده است.

  • ۸۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">