ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشریح خدمات همراه اول به سیل‌زدگان

| شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود پس از جاری شدن سیل در چند نقطه از کشور، اقداماتی انجام داد که از جمله آن‌ها می‌توان به ارسال 500 میلیون پیامک هشدار اشاره کرد.

به گزارش ایرنا شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در یک رشته توئیت کوتاه، اقدامات همراه اول در حوزه‌ خدمات اپراتوری و کمک به سیل‌زدگان اخیر را تشریح کرد.
وی در توئیتی دو دسته اقدامات صورت گرفته در مواجهه با سیل را توضیح داد و در مورد اقدامات حوزه خدمات اپراتوری، از «حفظ پایداری ارتباطات، رایگان سازی ارتباطات مردم در مقطع اوج بحران، راه اندازی سیستم هشدار و ارسال بیش از 5٠٠ میلیون پیامک هشدار» نام برد. 
وی افزود: گروه دوم اقدامات در جهت کمک به سیل زدگان بود. با حضور مدیران ارشد همراه اول در مناطق سیل زده و شناسایی نیازها؛ اقدامات مختلفی از تامین غذای گرم، تا ارسال یک هزار تخته پتو، یا ارسال دو وانت پوشک بچه که روز اول کمیاب شده بود.
آرپناهی ادامه داد: ارسال ٣٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، حتی تامین بیش از 5٠ پمپ کف کش و لجن کش جهت پاکسازی منازل از دیگر اقداماتی است که همراه اول در این مدت انجام داده است.

  • ۹۸/۰۱/۱۰

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">