ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گزارش فارس، آیت‌الله خاتمی فضای مجازی را یک ظرفیت دانست که هم می‌تواند فرصت‌زا و هم بحران‌آفرین باشد، یادآور شد: ما باید فضای مجازی داشته باشیم اما سرور آن در داخل کشور باشد، مثلا چین فضای مجازی آورد و مدیریت آن را خودش به دست گرفت. یا روسیه نیز همین کار را کرد، چرا اینترنت ملی که مدت‌هاست رهبر انقلاب می‌گویند را نمی‌آورید؟ در حالی که تمام امکانات آن فراهم است؛ ننویسید و نگویید ما با فضای مجازی مخالفیم، ما با فضای مجازی که کلید آن دست نظام باشد، موافقیم نه با فضای مجازی که کلید آن به دست آمریکا باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد:‌اگر اجازه دهید دشمن به خانه شما بیاید، ذلیل خواهید شد، از این رو فضای مجازی امروز به قتلگاه دین و اخلاق جوانان تبدیل شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از وزیر ارتباطات به دلیل مدیریت این عرصه گفت: ما از وزیر محترم و جوان ارتباطات تشکر می‌کنیم. خصوصا درباره مدیریت یکی از کانال‌های ضدانقلاب که بنزین و نفت در اغتشاشات می‌ریخت؛ اگر آقایان فضا را دوباره باز کند و اغتشاش پیش بیاید در پیشگاه خدا و مردم جوابی نخواهند داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">