ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، گفت: در راستای تحقق رویکرد تحول آفرینی نظام مالیاتی، کارگروه حذف کاغذ از سیستم اداری نظام مالیاتی تشکیل شده است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، داود منظور در بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، به مشکلات مربوط به نگهداری پرونده های فیزیکی و مصرف بالای کاغذ اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت، با تشکیل ستاد حذف کاغذ از نظام مالیاتی، زمینه تسریع در رسیدگی‌‏ها و ارایه خدمات موثرتر و مطلوب‌تر به مودیان مالیاتی از طریق ایجاد پرونده‌های الکترونیکی فراهم شود.

وی در این بازدید، به گفت‌وگو با جمعی از مودیان صنوف مختلف از جمله پزشکان، نمایندگان آژانس‌های هواپیمایی و پوشاک پرداخت و خاطرنشان کرد: برای ارتقای رضایتمندی مودیان، سازمان مالیاتی از تمام اقدامات قانونی و لازم بهره می‌گیرد تا ضمن اینکه عدالت مالیاتی تحقق می‌یابد، حقی از مودیان تضییع نشود.

منظور در جمع مدیران و همکاران اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، رسیدگی داده‌محور، موضوع تکریم، رضایت‏مندی و تمکین مودیان و وصول بهنگام مالیات را برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی جزء اصول مهم سازمان خواند و گفت: اصلاح و تحول در نظام مالیاتی، نیازمند برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و مداومت جدی در اصلاح امور است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگو با همکاران مالیاتی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران مالیاتی به‌ویژه در روزهای پرکار خرداد و تیرماه، گفت: باید امکانات به‌ویژه نیازهای اداری همکاران تامین و با هدف ایجاد انگیزه در سیستم، مشوق‌های بیشتر برای افزایش انگیزه و روحیه نیروهای انسانی که مهمترین سرمایه سازمانی هستند، فراهم شود.

گفتنی است در جریان این بازدید، تنی چند از مودیان مالیاتی نیز مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات خود در زمینه مالیات را به‌صورت رو در رو با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح نمودند و ایشان نیز دستورات لازم برای پیگیری این موضوعات و مشکلات را صادر کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">