ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل کارگروه نظارت بر ایرانسل

| يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۸۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به‌منظور تشکیل کارگروه نظارت بر فعالیت ایرانسل - اپراتور دوم تلفن همراه - RFP تهیه شده و در مرحله‌ی پایانی آن و انتخاب مشاور برای این کار قرار داریم.

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی کار گروه نظارت بر فعالیت اپراتور دوم تلفن همراه اظهار کرد: با چند مشاور در این زمینه صحبت کردیم و در هفته‌ی جاری نیز با یکی دیگر از مشاوره‌ها جلسه‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: حساسیت سازمان تنظیم مقرارت بر این است که این مشاور از بخش خصوصی باشد و در مباحث مرتبط با اپراتور اول و دوم قراردادی نداشته باشد، نظرمان بر این است که در این زمینه به سراغ دانشگاه‌ها برویم و مشاوران خود را برای این کار گروه از این بخش پیدا کنیم.

خسروی افزود: اگر مشاور در زمینه‌های دیگر و در ارتباط با اپراتورها فعالیت کند، این موضوع بحث نظارت را زیر سوال می‌برد، بنابراین طی جلسه‌ای که با شورای معاونان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که از تخصص و نیروی انسانی دانشگاه‌ها برای بحث نظارت ایرانسل استفاده کنیم که امیدواریم این موضوع را تا دو ماه آینده به نتیجه برسانیم.

  • ۸۵/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">