ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دادستان کل کشور گفت: درباره سایت کارورزی ایجاد شده از سوی دولت هم گزارشاتی واصل شده و در دستور کار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است و امروز یا فردا درباره آن تصمیم گیری می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مدیران کانال های تلگرامی شناخته شده در ایام انتخابات پرونده تشکیل شده یا خیر گفت: یک تجربه خوبی داشتیم که مدیران کانال ها را دعوت کردیم به دادستانی کل که بسیار تاثیرگذار بود و لذا مورد مهمی نداشتیم که بخواهیم برخورد کنیم اما متاسفانه فضای مجازی به شدت ناسالم است و شاهد تمسخرها و استهزاها هستیم که رسیدگی به اینها مستلزم وصول شکایت است.

دادستان کل کشور گفت: در گزارش وزارت کشور هم در خصوص تخلفات رسانه ها، هم رسانه های اصولگرا را شامل می شد که بیشتر بود و هم رسانه های اصلاح طلب را مشمول می شد.

به گزارش فارس منتظری درخصوص سایت کارانه نیز گفت: ما این مورد را بررسی کردیم دیدیم مغایر قانون است و از طریق کارگروه با رای گیری بسته شد و اینکه گفته شد با دستور مقام قضایی است، درست نیست.

وی تصریح کرد: درباره سایت کارورزی هم گزارشاتی واصل شده و در دستور کار کارگروه است و امروز یا فردا درباره آن تصمیم گیری می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">