ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره انجمن شرکتهای انفورماتیک اصفهان گفت: ادامه فعالیت انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران بستگی به تصمیمات و نتایج اخذ شده در جلسه مجمع عمومی این انجمن دارد.

"جاوید شهریاری"در گفت و گو با ایرنا افزود:با توجه به آغاز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور باید تصمیمات جدیدی درباره ادامه و نحوه فعالیت انجمن شرکتهای انفورماتیک اتخاذ شود.

این عضو علی‌البدل هیات مرکزی انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران بیان داشت:

در زمان حاضر کار گروهی به منظور بررسی این موضوع در انجمن تشکیل شده است که گزارش کارشناسی خود را در جلسه مجمع عمومی که در زمستان امسال برگزار می‌شود، ارایه می‌دهد.

شهریاری درباره اظهارات برخی از مسوولان انجمن انفورماتیک و نظام صنفی رایانه‌یی درباره ادامه فعالیت انجمن و انتقادات وارد شده به این اظهارات گفت: تصمیم نهایی و اصلی درباره نحوه فعالیت انجمن را تمام اعضا در جلسه مجمع عمومی می‌گیرند لذا در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد:انجمن شرکتهای انفورماتیک قبل‌از تاسیس نظام صنفی رایانه‌یی، در نبود یک سازمان دولتی یا خصوصی در زمینه مسایل انفورماتیکی به حل مشکلات این صنف می‌پرداخت.

وی گفت: با پیگیری صورت گرفته بخصوص از طرف انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌یی که یک نهاد دولتی و قانونی است، شکل گرفت.

وی ادامه فعالیت انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران به شکل کنونی را باعث موازی کاری با نظام صنفی رایانه‌یی دانست و گفت: باید برخی فعالیتهای صنفی که بیشتر جنبه حقوقی و قانونی دارد را فقط به نظام صنفی واگذار کرد.

به گفته وی،فرهنگ‌سازی ، ارتقای سطح دانش و فناوری، استانداردسازی، روابط بین‌الملل و مسایل آموزشی از جمله مواردی است که انجمن شرکتهای انفورماتیک به عنوان یک موسسه غیر دولتی(‪ (NGO‬می‌تواند پیگیر آن باشد.

انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران ‪ ۱۲‬سال است که در زمینه‌های مختلف مسایل انفورماتیکی در کشور فعالیت می‌کند.

  • ۸۴/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">