ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعداد‪ISP‬ها کاهش نمی‌یابد

| چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۸۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت ضوابط جدید، تعداد ‪ISP‬ها(ارایه‌دهندگان خدمات اینترنت) را کاهش نمی‌دهد.

"محمود خسروی" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی تی ایرنا افزود ‪ISP‬ها می‌توانند در صورت تمایل با هم ادغام شده و کنسرسیوم تشکیل دهند سپس این کنسرسیوم به صورت کلان پهنای باند را دریافت کند و به کاربران و ‪ISP‬ها ارایه دهد.

به گفته وی، "این دستورالعمل اجرایی روز یکشنبه ‪ ۳‬دی ماه در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد اما اعضای کمیسیون خواستار اصلاحاتی در آن شدند که تا پایان هفته جاری انجام می‌شود و پس از آن، دستورالعمل اجرایی هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه ‪ICP‬ها (تامین‌کنندگان پهنای باند) تاکنون آیین‌نامه اجرایی نداشتند اظهار داشت دلیل آن نیز این بود که آنها پیمانکاران شرکت مخابرات بودند.

اما به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اکنون که مخابرات قرار است دروازه‌ء دولت برای تامین پهنای باند باشد، در نتیجه دیگر نیازی به ‪ ICP‬نیست.

بر اساس شنیده‌ها و مطالبی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده طبق ضوابط جدید استانداردهای خاصی برای ادامه فعالیت ‪ISP‬ها در نظر گرفته شده است که داشتن فضای کار مناسب و انجام فعالیت‌های تجاری از جمله این موارد به شمار می‌رود.

  • ۸۵/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">