ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه ایرانسل در حد اپراتور اول است

| چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۸۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور درباره‌ی میزان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل گفت: این موضوع به نیاز و درخواست متقاضیان بستگی دارد؛ اما از طرفی این تعداد حدود یک میلیون و 700 هزار سیم‌کارت اعتباری و حدود 420 هزار سیم‌کارت معمولی است؛ ولی چنانچه میزان بیشتری درخواست شود، تامین خواهد شد و ما برای این موضوع محدودیتی نخواهیم داشت.
محمود خسروی در گفت‌وگو با(ایسنا)، درباره‌ی تعرفه‌ی سیم‌کارت‌های ایرانسل، با بیان این‌که تعرفه‌ی سیم‌کارت‌های ایرانسل تقریبا در حد تعرفه‌های اپراتور اول است، گفت: ایرانسل قیمت پیشنهادی خود را به ما ارایه داد، ما نیز از آن‌ها مستنداتی خواستیم که پس از جمع‌آوری مدارک به ما ارایه می‌شود؛ قیمت قطعی تعرفه‌های ایرانسل را بعد از بررسی‌های لازم تا آخر مهرماه اعلام خواهیم کرد.
وی یادآور شد: هزینه‌ی جا‌به‌جایی یکی از مباحثی است که در تعرفه‌ی تلفن‌های همراه در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا در نحوه‌ی محاسبه‌ی سیم‌کارت‌های ایرانسل هزینه‌ی جابه‌جایی وجود ندارد، بنابراین نحوه‌ی محاسبه‌ی آن نیز متفاوت خواهد بود.
او درباره‌ی تفاوت سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با تالیا گفت: این دو نوع سیم‌کارت تفاوت چندانی با هم ندارند؛ اما می‌توان گفت ایرانسل یک اپراتور کاملا مستقل است، اما تالیا اپراتور نبوده و پیمانکار است و مخابرات ایران آن را پشتیبانی می‌کند.
رییس سازمان تنظیم مقررات درباره‌ی میزان واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل گفت: مطابق پروانه و بر اساس تعهدات انجام شده، در سال اول و از زمان آغاز به کار فعالیت‌های ایرانسل حدود دو میلیون و 200 هزار سیم‌کارت واگذار می‌شود که بخشی از آن اعتباری و تعدادی نیز معمولی است.
خسروی یادآور شد: در سیم‌کارت‌های معمولی هزینه‌ی اولیه بالاتر از هزینه‌ی جاری است، اما در سیم‌کارت‌های اعتباری عکس این هزینه است؛ بنابراین همه‌ی این موارد در هزینه‌ تاثیرگذار است.

  • ۸۵/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">