ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه سیم کارت اعتباری ارزان می شود

| دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

پیشنهاد کاهش تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی اصلاح و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شد که بر این اساس نرخ مکالمه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری در صورت تصویب از67 تومان به 58 تومان می‌رسد.

وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با (ایسنا) با بیان این مطلب ‌درباره‌ی این که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیشنهاد کاهش تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری را به علت آنکه این کاهش بر اساس مصوبه‌ی مربوطه نبوده تصویب نکرده است، اظهار کرد: زمانی که شرکت ارتباطات سیار طرح پیشنهاد تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری را به مجمع مخابرات ایران ارسال کرد، موضوع فلت استانی تعرفه‌ها مطرح بود که به تناسب آن باید تعرفه‌ی مکالمات تلفنی افزایش پیدا می‌کرد و با توجه به این مساله کاهش تعرفه بر این مبنا در نظر گرفته شده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد.

وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر طرح حذف کد بین شهری اجرا نمی‌شود، به همین منظور شرکت مخابرات ایران طرح کاهش تعرفه‌های سیم‌کارت‌های اعتباری بر اساس مصوبه مورد نظر را اصلاح و به سازمان تنظیم مقررات ارسال کرده است که امیدواریم به زودی تصویب شود.

او درباره‌ی کاهش هزینه‌ی پیامک خاطر نشان کرد: این طرح در سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی است و نتیجه‌ی آن اعلام خواهد شد.

  • ۸۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">