ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه های مخابراتی ثابت می ماند

| چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هدفمند کردن یارانه‌ها هیچ تغییری در نرخ تعرفه‌ها ایجاد نمی‌شود.

به گزارش فارس، رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با هدفمند کردن یارانه‌ها نرخ مکالمات گران می‌شود یا نه، گفت: خوشبختانه هیچ تغییری در نرخ‌ها بر اساس هدفمندسازی یارانه‌ها نداریم بلکه یک روال معمولی دارد که ممکن است بعضی از خدمات را به هر دلیلی که اپراتورها نیاز داشته باشند، در تعرفه‌ها تغییر دهند که طبق روال از سازمان تنظیم مقررات درخواست می‌کنند و بعد در کمیسیون این سازمان مطرح و اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه به دلیل هدفمند کردن یارانه‌ها تغییر را در قیمت‌ها داشته باشیم چنین چیزی وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال یادآور شد: ملاک این است که هیچ خدمتی نباید در مجموع زیر قیمت باشد و اپراتور ضرر کند. از همین رو اگر قرار باشد تعرفه‌ای تغییر پیدا کند این را به سازمان تنظیم مقررات می‌دهند و پس از طرح و بررسی اقدام می‌شود.

  • ۸۹/۰۷/۲۸

نظرات  (۱)

ببخشید ویندوز نصب شده بر روی لپتاپ بنده home premium 7 است و من داشتم با km player یک فیلم را نگاه میکردم و دکمه های شیفت و آلت را زدم که ناگهان صفحه نمایش چرخید و مثل حالتی که یک عکس را می چرخانید دقیقا همان گونه شد و هر کاری کردم که به وضعیت قبل برگردد، نشد. الان کلا تصویر ویندوز وارونه شده است. لطفا من را راهنمایی کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">