ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات از اعلام رگولاتوری مبنی بر لزوم اجرای کامل تعهدات مالی ایرانسل خبر داد و گفت :این اپراتور باید طی هفته آینده تعهدات مالی خود را به طور کامل انجام دهد.

علی نادی پور در گفت و گو با خبرنگار "موبنا" با بیان این مطلب اظهار داشت: ایرانسل تاکنون 70 درصد تعهدات مالی خود را بر اساس قرارداد انجام داده است 30 درصد مابقی آن نیز در شرف انجام است که باید تا پایان این هفته نهایی شود.

وی در عین حال گفت که تعهدات اجرایی ایرانسل مطابق برنامه پیش می رود و افزود: تنها مساله این اپراتور درباره عمل به تعهدات مطابق با پروانه مربوط به تعهدات مالی این شرکت است که آن هم باید به زودی برطرف شود.

اپراتور دوم تلفن همراه کشور طبق پروانه به مدت 15 سال و به منظور جذب 16 میلیون مشترک صادر شده ،باید در اولین سال فعالیت خود 248 شهر را تحت پوشش قرار می داد .

طبق پروانه این اپراتور موظف شده بود 28 درصد از درآمد خود را به حساب خزانه دولت واریز کند که به گفته مقامات وزارت ارتباطات و سازمان رگولاتوری در این مورد به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده است و این امر باعث شده تا سازمان تنظیم مقررات در این خصوص اخطار بدهد.

  • ۸۶/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">