ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تعرفه ACS بر اساس محتوا

| چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به اینکه تعرفه مرتبط با محتوا خواهد بود و تامین محتوا بر عهده سازمان های مربوطه است، تصویب و تنظیم تعرفه بعد از مشخص شدن نحوه همکاری نهادهای مسوول محتوا اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس صابر فیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اطلاعات اظهار داشت: در تلاش هستیم تعرفه خدمات استفاده از این سرویس به گونه ای تعیین شود که تاثیر زیادی در سبد هزینه خانوارها نداشته باشد.

وی افزود: پروژه ACS (ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته) در حال حاضر نصب و راه اندازی شده و به منظور فرهنگ سازی، در دهمین نمایشگاه تلکام در معرض دید عموم قرار گرفت.

فیضی گفت: پروژه ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته، برای 200 نفر در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز به صورت آزمایشی راه اندازی شده و هم اکنون مراحل تست نهایی خود را طی می کند.

وی با بیان اینکه در این کارکرد آزمایشی شبکه های بین استانی، داخل شهری و بین شهری تست و آزمایش می شود، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم کارهای فنی و تست های این شبکه تا پایان سال جاری به پایان برسد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از مشخص شدن نتایج تست های در حال انجام، راه اندازی این سیستم برای پنج هزار مشترک به صورت نمونه، عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این پروژه و در صورت تأمین محتوا از سوی مراجع ذی ربط، کاربران امکان استفاده از منابع چند رسانه ای در خواستی شامل صوت و تصویر با کیفیت مطلوب در گیرنده های تلویزیونی، همزمان با استفاده از تلفن را خواهند داشت.

  • ۸۸/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">