ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات در خصوص عدم تصویب پیشنهاد تغییر تعرفه‌های مخابراتی در کمیسیون تنظیم مقررات، علیرغم انتظارات گفت: تصویب موارد در کمیسیون براساس نظر یک شخص نیست؛ بلکه کمیسیون تنظیم 9 عضو از دستگاه‌های مختلف دارد.

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چرا علی‌رغم انتظارات و تاکید مسوولان وزارت ارتباطات بر پایین بودن تعرفه‌های تلفن در ایران نسبت به سایر کشورها و نیز ثابت بودن تعرفه‌ها از سال 84، بسته پیشنهادی تعرفه‌های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات به تصویب نرسید، اظهار داشت: کمیسیون به این معنی است که در کمیسیون یک نفر تصمیم نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون تنظیم مقررات 9 عضو دارد که از وزارت اقتصاد و دارایی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و از دیگر دستگاه‌ها عضو این کمیسیون هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: وقتی پیشنهادی می‌آید، وظیفه ما این است که این پیشنهاد را در کمیسیون ببریم و راجع به آن بحث کنیم که در فاز نخست کمیسیون تنظیم مقررات اطلاعات بیشتری را درخواست کرده است.

تقی‌پور افزود: به نظر من هنوز هم کاملا درخواست رد نشده است، زمانی که اطلاعات درخواستی از طرف اپراتور ارائه شود بررسی مجدد پیشنهاد آغاز خواهد ‌شد.

  • ۸۹/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">