ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در آئین امضای این تفاهم‌نامه با تأکید بر استقرار شبکه و راه‌اندازی سرویس خدمات ارتباطی پایدار و امن گفت: با توجه به گستردگی شبکه سوخت‌رسانی در کل کشور در ۳۷ منطقه عملیاتی و ۲۳۲ ناحیه، نیازمند زیرساخت ارتباطی قوی با تاب‌آوری بالا و پایدار بودیم که امید است این تفاهم‌نامه مشترک منشأ خیر برای خدمات‌رسانی به مردم کشور باشد.

وی افزود: پایداری شبکه ارتباطی بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز سراسر کشور و توزیع نظام‌مند فرآورده‌های نفتی با کارت هوشمند سوخت در درجه اول اهمیت است و همسو با همین اهداف، تقویت ارتباطات مخابراتی در مناطق شرق و جنوب شرقی کشور در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امنیت و اقدامات پیشگیرانه در تبادل اطلاعات بین مناطق، نواحی و مجاری عرضه کشور را حائز اهمیت دانست و افزود: بحث اهمیت امنیت تبادل اطلاعات با توجه به تجربیات گذشته حملات سایبری بر کسی پوشیده نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم گفت: مخابرات ایران به‌عنوان یک اپراتور مادر که به کل اپراتورهای جز سرویس می‌دهد، بهترین و امن‌ترین انتخاب است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت زیرساخت ارتباطی با امضای این تفاهم‌نامه برعهده شرکت مخابرات است، اظهار کرد: مطالعه و امکان‌سنجی جهت استقرار شبکه و راه‌اندازی سرویس خدمات ارتباطی پایدار و امن به‌صورت مدیریت‌شده بر بستر شبکه اختصاصی و غیر اشتراکی جهت تأمین نیازمندی‌ها شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، موضوع این تفاهم‌نامه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">