ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تفاهم‌نامه همکاری شرکت پست و الوپیک

| يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

طی مراسمی با حضور مدیران شرکت پست و الوپیک، تفاهم نامه همکاری این دو شرکت به منظور ارایه سرویس جدید الوپست منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، طی مراسمی با حضور مدیران شرکت ملی پست و الوپیک، تفاهم نامه همکاری این دو شرکت به منظور ارایه سرویس جدید الوپست منعقد شد.

 

*ویژگی های سرویس الوپست

 حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در این مراسم که با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن ابزار خرسندی از ایجاد بستر توسعه همکاری های بخش دولتی با خصوصی، گفت: راه اندازی سرویس الوپست، تکمیل زنجیره خدمات رسانی مطلوب تر را برای شهروندان در اقصی نقاط کشور به همراه خواهد داشت.

نعمتی اظهار داشت: در چارچوب این سرویس، شهروندان می توانند تنها با درخواست پیک، هر نوع بسته و پاکت خود را از محل سکونت یا کار، به سراسر کشور ارسال نمایند.

وی افزود: علاوه بر این، الوپست این قابلیت را دارد تا بسته ها و مرسولات خارجی شهروندان را نیز از مبدا مورد نظر مشتریان جمع آوری و به مقصد ارسال کند.

معاون وزیر با تاکید بر اینکه قرارداد منعقد شده با الوپیک انحصاری نیست، تصریح کرد: سایر بخش ها و شرکت های خدمات رسان مشابه نیز می توانند با پست همکاری کنند و در این عرصه فعال باشند.

نعمتی در خصوص ظرفیت های این اپلیکیشن نیز گفت: این اپلیکیشن در نهایت اطمینان و با حفظ رعایت نکات امنیتی و امانتداری اطلاعات مشتریان با همکاری کارشناسان فنی دو طرف تهیه شده است.

وی در ادامه با تاکید به توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در گسترش خدمات، افزود: پیوند دو شرکت خدمات رسان پست و الو پیک در واقع نمایانگر استفاده از قابلیت های جوانان تحصیلکرده و صاحب ایده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست، تقویت هم افزایی دو شرکت برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم، تحقق هدف حمایت از کسب و کارهای نوین استآرتاپی و همچنین ایجاد ارزش افزوده در سطح شرکت ملی پست را از دیگر اهداف راه اندازی سرویس الوپست عنوان کرد.

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز در این مراسم با اشاره به پیشینه همکاری دو شرکت مذکور، افزود: با ورود اپراتورهای بخش خصوصی در عرصه ارایه خدمات پستی از سال 95 و ایجاد فضای رقابتی، شرکت ملی پست بهبود کیفیت خدمات را در اولویت اقدامات خود قرار داده است، به همین منظور ایجاد زمینه خدمت رسانی غیرحضوری به مشتریان با همکاری پیک ها، بویژه الوپیک از شش ماه پیش آغاز شد.

بهزاد اقبال خواه رویکرد جدید پست را پلت فرمی عنوان کرد و گفت: در این رویکرد به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود، بستر ارایه خدمات توسط سایر بخش ها و در نهایت ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی سرویس الوپست، خلا موجود خدمات رسانی غیرحضوری پست را پر می کند، افزود: این سرویس جدید، 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات، وارد مرحله اجرایی و خدمت رسانی می شود.

بنیانگذار الو پیک نیز در این مراسم گفت: یکی از بهترین تجربیات ما راه اندازی این سرویس در راستای کمک به کسب و کارهای نوین اینترنتی، طی مدتی کوتاه است. در حالیکه این تجربه در کشورهای دیگر حدود دو سال به طول انجامیده است.

مهدی نایبی اظهار داشت: بسیاری از مردم در بازار ما را به عنوان سرویس آنلاین جابجایی بسته می دانند، اما می خواهیم به پلت فرمی در گسترده وسیع تر، تبدیل شویم تا زمینه ساز تعامل دوسویه خدمات گیرندگان و خدمات دهنده ها باشیم.

وی در خصوص پیشینه همکاری این مجموعه با سایر شرکت های خدمات رسان، گفت: همکاری با سازمان تأمین اجتماعی به منظور تحویل دفترچه های بیمه، مشارکت با شرکت تاکسیرانی و هم اکنون شرکت ملی پست، بخشی از این همکاری هاست.

او تعامل مجموعه های خصوصی و دولتی را ثمربخش خواند و افزود: با تقویت این همکاری ها، خدمات با سریع تر و چابک تر ارایه می شود. خوشبختانه  هر دو بخش دولتی و خصوصی به بلوغی رسیده است که برای سرویس دهی بهتر به کاربران، با یکدیگر همکاری کنند.

  • ۹۸/۰۲/۰۱

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">