ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تفاوتی بین سیم‌کارت‌های ایرانی و عربی نیست

| چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: حجاج ایرانی می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت‌های تمامی اپراتورها، برای ارتباط استفاده کرده و هیچ تفاوتی در کیفیت مکالمات میان این اپراتورها وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احمد پورنگ نیا، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و سرپرست معاونت نگهداری و مدیریت شبکه این شرکت، اظهار داشت: حجاج ایرانی می توانند با استفاده از سیم کارت های تمامی اپراتورها، برای ارتباط استفاده کرده و هیچ تفاوتی در کیفیت مکالمات میان این اپراتورها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: به منظور رفاه بیشتر حجاج و به حداقل رساندن اختلال های احتمالی، علاوه بر در نظر گرفتن تعداد قابل توجهی کانال ارتباطی، مسیرهای پشتیبان نیز پیش بینی شده تا در صورت بروز اختلال، ارتباط حجاج در داخل و خارج عربستان با مشکلی مواجه نشود.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس تمامی حجاج می توانند از همه اپراتورهای موجود در حوزه های ثابت و همراه برای ارتباطات خود بدون هیچ نگرانی استفاده کنند.

سرپرست معاونت نگهداری و مدیریت شبکه گفت: اپراتورهای داخلی چه اپراتورهای ثابت و چه اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه که با اپراتورهای دیگر قرارداد رومینگ دارند می توانند از این ارتباطات استفاده کنند.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این مطلب که نمایندگانی از مجموعه وزارت ارتباطات در مکه و مدینه مستقر هستند، تصریح کرد: در صورتی که حجاج ایرانی در خصوص استفاده از سیم کارتهای ایرانی با مشکلی مواجه شدند، می توانند به این مراکز مراجعه و در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: از حجاج ایرانی درخواست می کنیم در صورتی که سیم کارت آن ها مفقود شد به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده بلافاصله به مسوولان ذی ربط در مکه یا مدینه مراجعه کرده تا در کمترین زمان ممکن سیم کارت جدید برای آن ها صادر شود.

به گزارش فارس، چندی پیش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت از قول یکی از مسئوولان این شرکت توصیه کرده بود: با توجه هزینه بالای رومینگ سیم‌کارت‌های ایرانی و سوء استفاده‌های احتمالی از سرقت سیم‌کارت، به جای سیم‌کارت‌های ایرانی از سیم‌کارت‌‌های عربستانی استفاده کنند.

  • ۸۹/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">