ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در هفته جاری تشکیل سازمان فناوری اطلاعات کشور را بررسی و آن را به عنوان سازمان توسعه ای به تصویب می رساند.

به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز شنبه در نشست با مدیران و سرمایه گذاران شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، افزود: در صورت تصویب، این سازمان به عنوان ابزارهای نوین ما بوده و بر اساس آن می توان گامی برای چشم انداز ایران دیجیتال برداریم و سهم اقتصاد دیجیتال را به حد مطلوب برسانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفت:منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های اقتصاد مقاومتی مولد و اشتغال زا، نیازمند توجه بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه پیام این ظرفیت را دارد که بتواند رونق را به منطقه بازگرداند و در بعد اشتغال زایی و اجرای اقتصاد مقاومتی مقرون به صرفه است.
وی با بیان اینکه برای راه اندازی بخش فرودگاهی مطالعات اقتصادی لازم است، خاطر نشان کرد: مشکلاتی مانند معارضین و مسایل زیست محیطی نیازمند راهکار جدی است.
آذری جهرمی با اشاره به دلایل جذاب بودن منطقه برای سرمایه گذاران خاطرنشان کرد:آماده بودن زیر ساخت ها، نزدیکی به تهران و عدم پرداخت عوارض گمرکی از جمله دلایل مقرون به صرفه بودن منطقه برای سرمایه گذاری است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه این جذابیت ها و مشوق ها باید افزایش یابند، گفت: موانعی مانند واگذاری زمین باید برداشته و برای حل آن راهبردهای جدید اندیشیده شود.
آذری جهرمی افزود: تاکید ما بر این است که حوزه فناوری اطلاعات در مجموعه می تواند لوکومتیو خوبی برای اجرای هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال باشد.
وی ادامه داد: انتظار ما از استاندار البرز و نمایندگان مجلس این است که به مسایل و مشکلات منطقه با هدف رفع هر چه سریعتر آنها پرداخته تادر زمانی کوتاه پروژه ها اجرایی و منطقه رونق گیرد.
آذری جهرمی با اشاره به قرارداد با شرکت مشاور خارجی در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: این شرکت تضمین کرده که مشتریان این حوزه را می آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">