ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلفن های همگانی تهران به اینترنت مجهز می شود

| سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

دستگاه تلفن همگانی مالتی مدیایی تا یک ماه و نیم دیگر در مرکز جمعیتی , ترمینال‌‏های مسافربری و هواپیمایی شهر تهران نصب می‌‏شود.

مهندس خسروی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت‌‏: این دستگاه‌‏ها دارای قابلیت اتصال به شبکه اینترنت بوده و به صورت کارتی با کارت‌‏های تلفن موجود در بازار قابل استفاده است.

وی، مقایسه عملکرد شرکت مخابرات استان تهران در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مشابه سال قبل، گفت‌‏: در همه شاخص‌‏ها اعم از تعداد تلفن‌‏های دایری, منصوبه و کافوهای نوری رشد بیش از 20 درصد را شاهد هستیم.

مهندس خسروی، افزود: تعداد تلفن ثابت دایری در شش ماهه اول سال 319 هزار و 894 شماره بر آورد شده که قرار است مجموع تلفن ثابت به 650 هزار شماره برسد.

وی، درخصوص نصب دستگاه تلفن همگانی در سطح استان یاد‌‏آور شد: در حال حاضر حدود 40 هزار دستگاه در سطح استان مشغول به کار است که تا پایان سال 5 هزار دستگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، تصریح کرد‌‏: در شش ماهه اول سال جاری 3 هزار دستگاه تلفن همگانی جایگزین و 700 دستگاه نیز افزایش پیدا کرده است.

مهندس خسروی، با اشاره به کافوهای نوری در سطح شهر گفت: تا کنون حدود 295 کافوی نوری در دو نوع در سطح استان تهران راه اندازی و به بهره‌‏برداری رسیده است.

وی، در پایان در خصوص عملیات کابل برگردان مراکز مخابراتی استان تهران , خاطر نشان کرد: تا زمانی که نیاز و تقاضا از سوی مردم وجود داشته باشد‌‏, توسعه مراکز مخابراتی با عملیات کابل برگردان انجام می‌‏شود.

  • ۸۴/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">