ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلفن همراه و مردمی که به بازی گرفته شده اند

| پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – حدود 4 سال است که مشرکان تلفن همراه به بازی گرفته شده اند. از وقتی که تلفن همراه به ایران وارد شد جمله مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد و اختلال های تلفن همراه به زودی برطرف می شود نیز وارد ایران شد. واقعاً این مردم تا چه زمانی باید با این وعده های مشمئزکننده که به دروغی بزرگ تبدیل شده و چهار سال است تکرار می شوند مواجه باشند؟

شماره تلفن 09990 را نیز که برای ذکر اختلال ها آنهم جهت رفع اشکال!!! معرفی شده را فراموش کنید. چرا؟ چون خود من به عنوان یک شهروند و متاسفانه کاربر این وسیله... از حدود 45 روز قبل و طی تماس با مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات، مدیر اداره بهینه سازی ارتباطات سیار و بالاخره 09990 خواستار پیگیری و رفع مشکل شدم و جالب آنکه تا همین الان تو گویی که با هیچ جایی تماس نگرفته ای. تازه من از کانال های مختلف و به قولی پارتی بازی و از این حرفا جلو رفتم وضع این چنین است ولی بقیه ملت رو نمی دونم چی به سرشان می آید.

چهار سال است که با جسارت تمام گفته می شود مشکلات را حل می کنیم و این مشکلات نه تنها پابرجا بوده بلکه بیشتر نیز می شوند.ظاهراً تمام رسانه ها نیز کارکرد خود را از دست داده اند و تمام مطبوعات و صدا و سیما نیز با درج اخبار و گزارش های متفاوت نتوانستند تغییری در این وضعیت آزاردهنده ایجاد کنند.

ولی همین روزها و با به سرآمدن وعده مضحک درست شدن اختلالهای موبایل منتظر باشید تا این دروغ را بشنوید که مشکلات تلفن همراه به زودی برطرف می شود!

  • ۸۴/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">