ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پس از اینکه وزیر ارتباطات از امضاهای طلایی فسادزا که نمی‌گذارند دولت الکترونیکی پیش رود انتقاد کرد، یک کاربر تعدد استعلامات بین دستگاهی از وزارت ارتباطات را یادآوری کرد و وزیر هم از تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکل خبر داد.

به گزارش فارس، دیروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دست‌هایی که نمی‌گذارند دولت الکترونیکی پیش رود انتقاد کرد و گفت: دولت الکترونیکی پایان فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا است.

امروز یک کاربر در توییتر با یادآوری تعدد استعلامات از وزارت ارتباطات به وزیر، نوشت: «چندى پیش، موضوع کاهش مجوزهای وزارت ارتباطات در دستور کار هیات مقررات زدایی بود، بعد از چند جلسه بحث مهمترین دستاورد چه بود؟ مثلا اینکه به جای ١٢٠ روز در مدت ٩٠ روز پاسخ فلان استعلام را بدهد. جناب وزیر بهتر است از بین بردن امضاهای طلایی را از وزارت ارتباطات شروع کنید.»

جهرمی با تشکر این تذکر را به جا دانسته و گفته: «از مجموع استعلامات بین دستگاهی، ۳۰ استعلام مربوط به وزارت ارتباطات بوده است. کمیته‌ای برای اجابت این خواسته از قبل در وزارتخانه شکل گرفته و همکاری نزدیکی با معاونت مربوطه در وزارت اقتصاد داریم. اقدامات آقای کرباسیان در این خصوص تا کنون قابل توجه است.»

به گزارش آی‌تی آنالیز یک علیرضا شیرازی مدیر بلاگفا نیز در ارتباط با همین نظر وزیر ارتباطات اینگونه توییت کرده بود: ما از وزیر ارتباطات میخواهیم به جای سنگ بزرگ مبارزه با فساد اداری و... علی الحساب قضیه این پیامکهای تبلیغاتی مزاحم و دزدی از اعتبار کاربران از طریق پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده را حل کنند... آقا از کار کوچک شروع کن بعد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">