ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلگرام پیام رسان محبوب روس‌ها شد

| چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

آمارهای رسمی نشان می‌دهد، سهم پیام‌رسان تلگرام در بازار روسیه به شدت افزایش یافته و از ابتدای سال 2022 تاکنون 3 برابر شده است.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، آمارهای رسمی نشان داده است، سهم پیام‌رسان تلگرام در بازار روسیه به شدت افزایش یافته و از ابتدای سال 2022 تاکنون سه برابر شده است.

ماکسوت شادایف، وزیر ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه گفت: «سهم تلگرام در ساختار ترافیک موبایل در ابتدای سال گذشته میلادی 2.5 درصد بود. اکنون سهم تلگرام 8.5 درصد است.»

تلگرام با پشت سر گذاشتن واتس‌آپ و فیسبوک مسنجر به محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان فوری در روسیه، بلاروس، اوکراین، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و مولداوی تبدیل شده است.

این پیام‌رسان همچنین در سال گذشته به یکی از 5 برنامه برتر دانلود شده در سراسر جهان تبدیل شد. کارشناسان بازار معتقدند، روند افزایش تمایل به تلگرام به علت تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌آپ مربوط است؛ این تغییرات سبب شده، میلیون‌ها کاربر از این پیام‌رسان دور شوند و به دنبال برنامه‌هایی باشند که بیشتر بر حفظ حریم خصوصی تمرکز دارند. تلگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

واتس‌آپ، برنامه کاربردی است که زیر نظر شرکت متا، مالک اینستاگرام فعالیت دارد.

پاول دوروف که متولد روسیه است، موسس و مالک تلگرام است. وی را مارک زاکربرگ روسیه می‌نامند و با دارایی خالص 11.5 میلیارد دلاری در فهرست میلیاردرهای فوربس در سال 2022 قرار گرفته است.

  • ۰۲/۰۳/۳۱

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">