ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تنها یک تاکسی‌اینترنتی در قم مجوز دارد

| جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: نرم‌افزار خوش که تنها سامانه بومی و مورد تأیید سازمان تاکسیرانی می باشد که از 14 آبان ماه امکان بهره‌برداری از آن وجود دارد.
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به فعالیت‌های سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: بر اساس مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه حمل و نقل مسافر و بار در شهرها به عهده شهرداری‌ها و سازمان تاکسیرانی واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سازمان در نظر دارد همگام و همسو با تکنولوژی و برابر مصوبه شورای شهر قم برای ناوگان خود بستر اینترنت و مد حمل و نقل جدید شامل موبایل تاکسی و تاکسی اینترنتی با هدف تأمین امنیت مسافر، کرایه ارزان‌تر و سرعت در خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران را راه‌اندازی کند.
مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه نرم‌افزار " خوش " تنها سامانه بومی و مورد تأیید این سازمان می باشد گفت: شهروندان با نصب نرم‌افزار خوش یا ارسال پیامک عدد 25 به شماره 021193 می‌توانند از روز یکشنبه 14 آبان بهره‌برداری لازم را داشته باشند تا ضمن حمایت از حمل و نقل مسافر از سوی تاکسیرانان از مزایای سفری ایمن بهره‌مند شوند.
وی عنوان کرد:‌ سازمان تاکسیرانی با پیامک 30003153 و شماره تلفن 36628800 آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان و تاکسیرانان است.
عزتی یادآور شد: تمام رانندگان ناوگان تاکسیرانی می‌توانند با روش مذکور یا با مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل در نظارت سازمان نسبت به ثبت‌نام در سامانه خوش اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">