ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعطیلی پست آمریکایی TNT در ایران تکذیب شد

| يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۱ نظر

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به حضور پست‌های بین‌المللی در ایران گفت: پست DHL و آرامکس در ایران فعال هستند، اما فعالیت پست TNT بعد از فروش سهام به پست آمریکایی فدکس از ۸ ماه پیش متوقف شده است.

به گزارش فارس، حسین مهری در یک نشست خبری از پیش‌بینی مکانیزم‌های مختلف برای دسترسی شهروندان به کدپستی خبر داد و گفت:‌سایت govahi.post. ir به صورت آنلاین کدپستی را ارائه می‌کند همچنین شماره 193 نیز به زودی برای اعلام کدپستی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت پست همچنین گفت: از تاریخ 95.5.23 و ابلاغ اساسنامه شرکت پست این شرکت برابر بند 10 و 11 اساسنامه می‌تواند به شرکت‌های فعال در زمینه خرید و فروش اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی بدهد و دیگر نیازی به اخذ نماد از وزارت صنعت نیست.

مهری همچنین درباره حضور پست‌های بین‌المللی در ایران گفت: پست آلمانی DHL و پست آرامکس در ایران فعال هستند اما TNT از 8 ماه پیش که سهام این شرکت پستی توسط فدکس آمریکا خریداری شد، فعالیتش در ایران متوقف شده است.

وی درباره توضیحات نماینده شرکت TNT که اخیراً توقف فعالیت‌هایش در  ایران را رد کرده، گفت: شرکت TNT داخلی در ابتدا نمایندگی TNT اصلی را داشت که از حدود 8 ماه پیش دیگر نمایندگی این شرکت را ندارد و فقط شرکت داخلی است. 

وی همچنین با اشاره به ورود دو اپراتور پستی جدید در آینده گفت: یکی از سه شرکت تلفن همراه یکی از سازمان‌های بزرگ و برخی از بانک‌ها برای اخذ مجوز اپراتور پستی مذاکره کردند که البته شرکت پست در این باره دخالتی ندارد بلکه تنها به عنوان مشورت در جریان امر قرار گرفته است.

 

نماینده پست TNT در ایران تکذیب کرد

در پی انتشار خبر تعطیلی پست TNT در ایران در پی خرید سهام این شرکت هلندی توسط یک شرکت آمریکایی، نماینده این شرکت در ایران اعلام کرد: فعالیت این شرکت پستی همچنان ادامه دارد و حتی دامنه فعالیت‌ آن نیز گسترده‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده پست TNT در ایران اعلام کرد: فروردین 95 برخی خبرگزاری‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه فعالیت پستTNT در ایران تعطیل شده و در پی یک فرآیند تغییر و تحول در شرکت پستی تهران ناوگان ترابر ایران یا (TNT)، این مجموعه به فعالیت خود خاتمه داده و باجه‌های پستی آن در سراسر کشور تعطیل شده است.

آرش دانش مدیرعامل شرکت تهران ناوگان ترابر با تکذیب خبر تعطیلی این مجموعه گفت: این شرکت همچنان در دفتر سابق واقع در تهران مشغول به فعالیت است و هیچ شعبه و هیچ دفتری تحت نام یا مشخصات دیگر ندارد و فعالیت خود را در قالب پست بین‌المللی تهران ناوگان ترابر ادامه خواهد داد و به زودی با عقد قرارداد‌های جدید با شرکت‌های پستی بین‌المللی خدمات بیشتری در زمینه حمل و نقل جهانی و خدمات پستی بین‌المللی ارائه می کند.

وی با اشاره به همراهی پست جمهوری اسلامی ایران و مراجع ذیربط گفت: این مجموعه نه تنها شعب و باجه‌هایش تعطیل نشده، بلکه بر تعداد آنها افزوده شده و در پی قراردادهای جدید بین‌المللی، خدمات این پست ایرانی در جهان سریع تر و ارزان تر شده و با وجود گذشت مدتی از انتشار این خبر، شعب این شرکت پستی در تمامی کشور فعال است.

  • ۹۵/۰۷/۱۸

شرکت پست

نظرات  (۱)

پست تی ان تی در ایران تعطیل شده است و شرکت قبلی فقط از اسم آن شرکت استفاده می کند ولی بسته های ارسالی را تحویل آرامکس می دهند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">