ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران
خادمی گفت: اخذ عوارض الکترونیکی آزاد راه‌هایی که در اختیار بخش خصوصی است به دلیل آن که هنوز اطمینان کامل ندارند متوقف شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه الکترونیکی کردن عوارض در ۴ آزاد راه متعلق به دولت و وزارت راه و شهرسازی اجرایی می‌شود، گفت: اخذ عوارض الکترونیکی آزاد راه‌هایی که در اختیار بخش خصوصی است به دلیل آن که هنوز اطمینان کامل ندارند متوقف شد اما فعلا در حال رایزنی هستیم تا این طرح را در تمام آزاد راه‌های کشور اجرایی کنیم.

او با اشاره به اینکه شناسایی کامیون‌های سنگین و چند محور کردن آن‌ها یکی دیگر از دلایل توقف الکترونیکی کردن آزادراه‌ها به شمار می‌رود، گفت: اخذ عوارض از کامیون‌های چند محور متفاوت است و با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای در حال شناسایی این وسایل نقلیه هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق ۳۰ درصد تفاوت قیمتی در ثبت دوربین‌ها نسبت به قبوض کاغذی بوده است، گفت: این طرح باعث شده که ترافیک در برخی از اتوبان‌های اطراف تهران بسیار کاهش یابد.

  • ۹۸/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">