ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جزئیات برگزاری الکامپ و تلکام

| چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ 2010) و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2010) نیمه دوم آیان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی 16 تا 20 آبان ماه برگزار می شود و زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی نیز 22 تا 25 آبان ماه 89 اعلام شده است.

ثبت نام از متقاضیان شرکت در الکامپ شانزدهم و تله کام یازدهم به طور جداگانه آغاز شده و سازمان نظام صنفی رایانه ای متولی برگزاری الکامپ و شرکت پالارسامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی نیز مانند چند سال گذشته متولی برگزاری تله کام است.
اله کامپ شانزدهم در 20 هزار مترمربع

ایران الکامپ 2010 در فضای نمایشگاهی 20 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و سالنهای 35، 37، 38، 44، مبنا، 31، میلاد، 41، 40A و 40 B ،19 ،18 و 38A در موضوعات سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی، دولت الکترونیک، خدمات فناوری اطلاعات شامل فروشگاههای مجازی، خدمات پشتیبانی و آموزش و پژوهش و لوازم و تجهیزات جانبی پذیرای علاقه مندان در این چهار روز خواهد بود.

تشکیل شورای سیاستگذاری برگزاری الکامپ برای برنامه ریزی محتوایی، اجرایی و امور کنترلی از جمله اقدامات انجام شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان متولی برگزاری الکامپ شانزدهم است که این شورا وظیفه انتخاب مجری برای انجام امور اجرایی نمایشگاه و نظارت و کنترل بر فعالیتهای آن را برعهده خواهد داشت.

همچنین سازمان نظامی صنفی رایانه‌ ای متعهد شده است تمامی مقررات ریالی و ارزی و سایر موارد مالی حاکم بر نمایشگاه را رعایت کرده و گزارش کامل آن را به شرکت سهامی نمایشگاهها ارائه دهد.

تشکیل کانون تفکر و جلسات همفکری از دیگر برنامه های متولیان الکامپ است که قرار است با حضور بازیگران اصلی دولتی و صنفی فناوری اطلاعات کشور برگزار شود.

طبق آخرین اخبار بیش از 300 شرکت تاکنون آمادگی خود را برای حضور در الکامپ اعلام کرده و ثبت نام کرده اند.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه الکامپ راه اندازی سالن دولت الکترونیک، دعوت برای حضور هیئت های بازدیدکننده خارجی و تور بازدید از نمایشگاه برای جامعه متخصصان کشور از دیگر برنامه های ستاد برگزاری این نمایشگاه است و ارائه اینترنت رایگان برای تمامی غرفه داران و بازدیدکنندگان در طول برگزاری نمایشگاه فراهم خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت www.elecompfair.ir از جزئیات شانزدهمین نمایشگاه الکامپ مطلع شوند.

برگزاری تله کام یازدهم در 8 سالن

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۰) امسال در سالن‌های شماره ۶، ۷، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۱۴-۱۵ و همچنین فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

ارتقاء دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در زمینه های مخابرات و اطلاع رسانی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و جهان در حوزه ارتباطات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

  • ۸۹/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">