ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جهانگرد:اعتبار وام‌های کسب و کار ICT تأمین شد

| چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۸۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی ـ اعتبار وام‌های کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات ارتباطات تامین شد.

نصرا... جهانگر دبیر شورای اطلاع‌رسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: اعتبار این وام‌ها از محل تبصره 60 سال 83 باید تأمین می‌شد که این امر با تأخیر مواجه گردید.

وی گفت: اکنون این اعتبار تأمین شده و به بانک ابلاغ گردیده است و شورای عالی اطلاع‌رسانی نیز پرونده‌های مرتبط را دوباره به بانک فرستاده است و تا هفته آینده شرکت‌های متقاضی می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

وام مرحله دوم طرح کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات قرار است به 240 شرکت خصوصی که دارای برنامه‌ای برای توسعه کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات هستند و همچنین دارای سابقه فعالیتی با مدت بیش از یک سال در این زمینه هستند تعلق گیرد.

بر این اساس شورای عالی اطلاع‌رسانی این پرونده‌ها را جهت پرداخت وام به بانک رفاه فرستاده بود که به دلیل تأمین نشدن اعتبار بانک رفاه طی نامه‌ای رسمی در تاریخ 11 تیرماه این پرونده‌ها را به شورای عالی اطلاع‌رسانی بازگردانده بود.

شایان ذکر است شرکت‌های واجد شرایط در صورت پذیرش درخواست حداکثر یک میلیارد ریال وام دریافت می‌کنند که بعد از گذشت یک سال دریافت آن حداکثر 3 سال فرصت دارند تا وام خود را پرداخت کنند.

  • ۸۴/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">