ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جیتکس را منهدم می کنیم!

| چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – باز هم مثل هر سال و طی چند روز آینده نمایشگاه جیتکس در خاک کشور کوچکی در جنوب ایران برگزار می شود تا آه از نهادها بلند شود و شعار و وعده و لطیفه گویی آغاز شود.

جالب است که هر سال و با آغاز نمایشگاه جیتکس، مطبوعات و خبرگزاری ها نیز پر از حرف های بی سرو ته ، وعده های کیلویی و گاه حتی لطیفه می شود. جالب آنکه هر کس هم به شکلی به این نمایشگاه می تازد و می نازد.

یکی می گوید آقا به هزار و یک دلیل چون خودمون اینا می خواهیم برویم به این نمایشگاه پس جیتکس کلی خوب است و از این حرفا.

یکی نیز می گوید ما می توانیم اصولاً با جیتکس رقابت کنیم ولی این که چگونه، از کجا ، از چه زمانی و چه نهاد یا نهادهایی باید دست به کار شوند پرسشی است که پاسخ آن را مسوولان باید بدهند حالا کدام مسوولان معلوم نیست ما فقط می خواهیم برویم جیتکس ولی فراموش نکنید که ما بهتر از آنها هستیم و در حقیقت وجود ماست که عرب ها را سرپا نگه داشته است.

ما از آنها بهتریم (البته فقط روی کاغذ و از زبان برخی از مسوولان) . ولی یک نفر از مسوول مربوطه نمی پرسد تو که لالایی بلدی (البته اگه راست میگی) پس چرا خوابت نمی بره؟ آقای مسوول که می گی ما بهترتریم و چند سال که درست موقع رفتن جیتکس این ... را به خورد مردم می دهید لطفاً بفرمایید نه از 10 سال گذشته ونه از 5 سال گذشته بلکه از پارسال تا الان فی الواقع چه اقدام عملی در جهت تحقق داستان هایتان کرده اید جز حرف های تکراری و فاقد هر گونه ارزش علمی و تجربی؟

ایهاالناس به هر کس که قبولش دارید با حلوا حلوا دهان هیچکس شیرین نمی شود. تا کی می خواهیم از پیشرفت و تغییر و تحول فقط حرفش رابزنیم؟ به راستی همکاران مطبوعاتی هنوز از این حرف های تکراری سیراب نشده اند که همچنان بی هدف ضبط خود را جلوی دهان برخی از مسوولان می گیرند، چشمان خود را می بندند و می گویند برای ما قصه بگو! این همکاران مطبوعاتی تا چند سال دیگر می خواهند این گونه رفتار کنند. اگر هدف سیاه کردن کاغذ و صفحه وب است که خوب بروید از آرشیو سال های گذشته مصاحبه مسولان را بردارید و هر سال همزمان با برگزاری جیتکس آن را چاپ کنید. باور بفرمایید زحمت این کار به مراتب کمتر است.

یک هفته بعد از نمایشگاه جیتکس هم ولش کن بابا تا سال بعد خدا کریمه! کی به کیه همه سرشون گرم کار خودشونه و کلی خر از پل گذشته اصلاً کسی به کسی نمیگه خرت به چند من!

به راستی تا کی می خواهیم دلمان را به حرف هایی که چندین سال است گوش می دهیم خوش کنیم و خودمان را گول بزنیم همه ما در قبال این گونه برخورد مسوول هستیم تو رو به خدا کمی هم برای کشور کار کنید.

  • ۸۴/۰۶/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">