ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور گفت: مدیر ارشد سابق گوگل و مشاور شرکت مایکروسافت به همراه تعدادی از کارشناسان و مدیران ارشد تجارت و اقتصاد الکترونیک و گردشگری دنیا به بندرعباس سفر می کنند.

به گزارش ایرنا، رضا مدرس روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: هدف از این سفر شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری است.

وی ادامه داد:سخنرانان این همایش ˈکسپر زیمنسکیˈ مدیر ارشد گوگل بین سال های 2006 تا 2013 ، ˈخوزه ال تروچادوˈ مدیرکل مارکتینگ وب سایت expedia بزرگترین سایت گردشگری دنیا، ˈالن اوروˈ رئیس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی IAB اروپا و مشاور دولت های اروپایی در اقتصاد، ˈبس ون دن بلدˈ مشاور و استراتژیست آنلاین مارکتینگ و سنو هواپیمایی KLM ، ˈکریستین هاجسونˈ مشاور وب مارکتینگ برندهای بزرگ دنیا همچون مایکروسافت هستند.

وی گفت: این همایش در هفته پایانی مرداد امسال به دعوت مجموعه آذرک هولدینگ و با همکاری استانداری هرمزگان به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری هرمزگان درباره اهداف برگزاری این همایش بین المللی اظهار داشت: بررسی توانمندی های استان هرمزگان در زمینه کسب و کار اینترنتی، برند سازی و توسعه اقتصاد شهری و گردشگری و شناساندن آن در خارج کشور به منظور جذب سرمایه و همچنین استفاده از نقش اطلاعات بروز اینترنتی و قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مدرس ادامه داد: مخاطبین اصلی این همایش بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران دولتی و خصوصی و سازمان های ذیربط هستند.

وی بیان کرد: در این همایش بین المللی، تازه ترین راهکارها و دستاوردهای مربوط به حوزه برند سازی، افزایش فروش، توسعه کسب و کار و بازاریابی بررسی می شود.

مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری هرمزگان در پایان یادآور شد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس سایت www.egconference.ir مراجعه کرده یا با شماره 07616665116 تماس بگیرند.

  • ۹۳/۰۴/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">