ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شاتل‌موبایل بعنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور از حضور خود به عنوان حامی طلایی نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی شاتل‌موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور در راستای حمایت از اهداف نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات و همچنین معرفی خدمات و آخرین دستاوردهای خود از جمله همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) در این سمپوزیوم حضور پیدا کرده است.
بر اساس این گزارش، نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST2018) تا 28 آذرماه و با حضور وزیر ارتباطات، مدیران ارشد اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و جمعی از فعالان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور، شرکت‌های ICT و استارتاپ‌ها و با تمرکز بر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل مرکز تحقیقات مخابرات و با هدف ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بنیادی و کاربردی و ایجاد محیط تبادل نظر علمی بین محققان از مراکز علمی دانشگاه‌ها و توسعه و ترویج ICT برگزار ‌می‌شود.

گفتنی است محورهای برگزاری این سمپوزیوم بین المللی بیگ دیتا،5G ، امنیت اطلاعات، اینترنت اشیا، رایانش ابری، بلاک چین، اقتصادICT و مدیریت شبکه در سطح ملی و بین‌المللی اعلام شده است.

  • ۹۷/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">