ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حواله رسانی به شیوه الکامپ

| چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - روز گذشته با یک پرسش عادی به ستاد به اصطلاح اطلاع رسانی(حواله رسانی) شرکت نمایشگاه های بین المللی یا همان مجری دولتی الکامپ دوازدهم زنگ زدم. پرسش ساده واضح و کوتاه بود.تا امروز چند شرکت در نمایشگاه حاضر شده اند؟

من به این ترتیب دور خوردم. اول به آقای فرهانی مدیر الکامپ وصل شدم که مرا به سخنگوی بی اطلاع نمایشگاه یعنی آقای بختیاری مدیر روابط عمومی حواله داد وی نیز به شکل اتوماتیک اول اظهار بی اطلاعی کرد و بعد مرا به اکرمیان معاون نمایشگاه حواله داد دفتر ایشان نیز با تعجب که چرا با آنجا تماس گرفته ام مرا به آقای احمدی نامی به عنوان مدیر نمایشگاه های داخلی خودشان حواله داد.دفتر آقای احمدی نیز بر اساس رویه شرکت سهامی نمایشگاه ها بنده را مجدداً به آقای فراهانی حواله داد و وقتی با اعتراض من مواجه شد که ایشان بنده را به شما حواله داده است با خونسردی من را به سخنگوی الکامپ! یعنی آقای بختیاری حواله داد.

من که خود را در دور باطل می دیدم ناگهان یاد لبخند رییس دفتر جناب آقای قوام شهیدی مدیر عامل شرکت نمایشگاه ها افتادم که به من می گفت اگر روزی به مشکل برخورد کردید با من تماس بگیرید البته قبل از انعکاس موضوع در نشریاتی که در آنها کار میکنم.

با ناامیدی گوشی را برداشته و با آقای مولوی رییس دفتر ایشان تماس گرفتم و موضوع را گفتم ایشان نیز از من دلجویی کرده و مرا به یک ساعت بعد حواله داد. بعد از یک ساعت تماس گرفتم آرام گفت من در جلسه هستم و مرا به نیم ساعت دیگه حواله داد بعد از نیم ساعت هم که کلی زنگ و اس ام اس برایش فرستادم جوابی نداد و ظاهراً مرا به درک حواله داد.

بله این است اطلاع رسانی به شیوه الکامپ دولتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی .

و اما سخنی با شما جناب آقای قوام شهیدی

وقتی حضوری با برخورد گرم جنابعالی مواجه شدم تصورم بر این بود که با توجه به مشکلاتی که به شما به عنوان یک روزنامه نگارمنتقل کردم ترتیب اثری هرچند کوچک در نحوه عملکرد زیر مجموعه شما ببینم که ظاهراً زیادی خوشبین بوده ام.

  • ۸۵/۰۴/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">