ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خاموشی مجمع تشکل ها را خاموش کرد

| سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - چندی پیش خبری از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای به مطبوعات ارسال شد که در این خبر ضمن اشاره به دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با خاموشی رییس اتاق بازرگانی ایران، به نقل از وی اعلام کرده بودند که فعالیت های مجمع تشکل های IT می بایست متوقف شود.

این دستور علیرغم بحث ها و مخالفت هایی که مجمع تشکل های ICT با سازمان نظام صنفی داشت به سرعت شکل علملیاتی به خود گرفت و دیگر هیچ صدایی از اعضای مجمع مذکور بلند نشد اگرچه هنوز هم زمزمه هایی از طرف برخی از اعضای این مجمع به گوش می خورد که "فعلاً ترجیح می دهیم سکوت کنیم" لیکن این موضوع با توجه به موضع گیری های قبلی اعضای مجمع تشکل های ICT چندان قابل اعتنا نبوده و این مجمع تقریباً تشکیل نشده به کار خود پایان می دهد.

اگرچه گفته می شود اصناف هم جنس عضو اتاق بازرگانی می توانند اقدام به تشکیل کنفدراسیون یا چیزی شبیه به آن کنند لیکن چنین تشکیلاتی اختیارات قانونی و ابزار اجرایی همچون نهادی به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای را نخواهد داشت.

این در حالی است که پیش از این یکی از اعضای تشکل مذکور خبر از تکذیب جزییات این دیدار داده بود که این اتفاق هیچ گاه رخ نداد.

  • ۸۴/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">